ÖDEME DOĞRULAMA İŞLEMLERİNE İLİŞKİN UYARILAR

 

1) HAVALE/TAHSİLAT ÖDEMELERİNİN DOĞRULANMASI

 

a) Ziraat Bankası hesaplarına yapılan havale işlemleri doğrulanırken dekont numarası alanına “F......” şeklinde belirtilen dekont numarasını giriniz.

 

 

b) Vakıfbank hesaplarına yapılan havale işlemleri doğrulanırken dekont numarası alanına “FİŞ NO” bilgisini giriniz. Şayet bu bilgi ile doğrulama yapılamamış ve “FİŞ NO” alanının başında “ (sıfır) yer alıyorsa doğrulamayı lütfen baştaki “O“ sıfırları girmeden bir kez daha deneyiniz.

 

 

 

c) Halkbankası hesaplarına yapılan havale işlemleri doğrulanırken dekont numarası alanına internet bankacılığı havale dekontunda yer alan “REFERANS NO” veya banka dekontunda bulunan “BİMREF” numarasını giriniz.

 

 

 

 

 

 

2) EFT İŞLEMLERİNİN DOĞRULANMASI

 

Doğrulama işlemlerinde EFT dekontu üzerinde yer alan “SORGU NUMARASI” alanını dekont bilgisi olarak kullanınız.

 

Şayet EFT dekontu üzerinde “SORGU NUMARASI” bilgisi yer almıyorsa “REFERANS NUMARASI” alanında bulunan numarayı dekont numarası olarak kabul ediniz ve doğrulama işlemlerini bu numara ile gerçekleştiriniz.

 

EFT dekontunda “SORGU” veya “REFERANS” numarası bilgisi bulunmuyorsa lütfen ödeme yaptığınız banka ile irtibata geçerek ödemenize ait söz konusu numaralardan birini talep ediniz.

 

 “SORGU” veya “REFERANS” numarası alanı sadece rakamlardan oluşmalıdır. Bu numaranın 7 basamaklı bir sayıdan büyük olması halinde, ilgili numaranın sadece son 7 basamağında yer alan sayısı SORGU /REFERANS numarası olarak kabul ediniz ve doğrulama işlemlerini 7 haneli bu sayıyı dikkate alarak gerçekleştiriniz.

 

Aşağıda bazı EFT ödeme bilgilerini gösterir örnek dekontlar yer almaktadır.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

DEKONT ÖRNEKLERİ